تبلیغات
|بزرگترین مرکز عکس کامیون های اروپا| - مشخصات فنی کامیون های ولوو -> VOLVO FH - Globetrotter XL (قسمت سوم)
'

بخش ها

 Euro Truck Simulator 2
شرکت های حمل و نقل
مشخصات فنی کامیون های ولوو
تانکر و بونکر
کانتینر
سواری
کامیون

مترجم و خبرنامه


برای با خبر شدن از به روز شدن وبلاگ در خبرنامه عضو شوید:





Powered by WebGozar


آرشیو

بهمن 1391
دی 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
دی 1389
آبان 1389
شهریور 1389
مرداد 1389
تیر 1389
اردیبهشت 1389
فروردین 1389
بهمن 1388

مطالب اخیر

Euro Truck Simulator 2 V1.3.1
عکس بازی شبیه ساز کامیون اروپا2 ( سری ششم ) : Euro Truck Simulator2
عکس بازی شبیه ساز کامیون اروپا2 ( سری پنجم) : Euro Truck Simulator2
عکس بازی شبیه ساز کامیون اروپا2 ( سری چهارم ) : Euro Truck Simulator2
عکس بازی شبیه ساز کامیون اروپا2 ( سری سوم ) : Euro Truck Simulator2
عکس بازی شبیه ساز کامیون اروپا2 ( سری دوم ) : Euro Truck Simulator2
عکس بازی شبیه ساز کامیون اروپا2 ( سری اول ) : Euro Truck Simulator2
عکس های جدید از کامیون اسکانیا: SCANIA R730
کامیون جدید اسکانیا: SCANIA R730
کامیون شرکت: E.Salomons
کامیون های شرکت: Kerbey Motors
کامیون های شرکت: P.Bjane Anderen
کامیون اسکانیا : 143M v8
عکس کامیون خودمون اسکانیا: SCANIA 112M
مشخصات فنی کامیون های ولوو -> VOLVO FH16 - Globetrotter XL (قسمت چهارم - قسمت آخر)

مشخصات فنی کامیون های ولوو -> VOLVO FH - Globetrotter XL (قسمت سوم)



برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب بروید...





تعلیق

تعلیق بادی
سیستم Volvo ECS (تعلیق دارای کنترل الکترونیکی) آسایش فوق العاده ای برای شما فراهم ساخته و از محموله شما محافظت می کند. این سیستم، به خودکار خود را تنظیم می کند تا کامیون در یک ارتفاع ثابت باقی بماند و بارهایی را که به طور یکنواخت توزیع نشده اند، جبران کند.

کنترل دستی ارتفاع، تنظیم ارتفاع سکوی بار را برای تناسب با ارتفاع سکوی تخلیه و بارگیری، آسان تر می کند. حتی می توان این سیستم را برای سکوهای بارگیری با ارتفاع های مختلف برنامه ریزی کرد.

فنرهای تخت (فنرهای شمشی)
فنرهای تخت نوع پارابولیک یا نوع متعارف را می توان روی Volvo FH نصب کرد. فنرهای تخت متعارف برخی اوقات برای دستیابی به ثبات مناسب و هنگامی که وزن زیاد اکسل مورد انتظار است، در کامیون های مخصوص ساخت و ساز به کار می روند. از فنرهای تخت پارابولیك اغلب در تعلیق های اكسل جلو استفاده می شود و می توان آنها را با تعلیق عقب بادی، پارابولیك یا متعارف تركیب كرد.

_____________________________________________________________________________________________




ترمزها

  • EBS - سیستم ترمز با كنترل الكترونیكی
  • ESP - برنامه الکترونیکی ثبات
  • ترمز اختیاری بادامکی Z
  • ترمزهای کمکی اختیاری، مانند ترمز موتور Volvo (VEB/VEB+)

 

سیستم های بی نظیر ترمز
سیستم ترمز شامل ترمز های دیسکی EBS (سیستم ترمز با کنترل الکترونیکی) همراه با ESP (برنامه الکترونیکی ثبات)، یا ترمزهای امتحان شده و قابل اعتماد بادامکی Z است.

این انتخاب ها را می توان با ترمزهای کمکی فوق العاده کارآمد، نظیر VEB//VEB+ (ترمز موتور Volvo) و کندکننده تکمیل کرد.

EBS یک سیستم ترمز دیسکی ضدقفل است که تأثیر ترمز را به صورت الکترونیکی کنترل می کند. استفاده از ترمزهای دیسکی با کنترل الکترونیکی از طریق سیستم برق خود کامیون، مزایای بسیاری دارد.

ترمزهای کاسه ای نوع بادامکی Z عمدتاً در کامیون های دارای تعلیق فنر تخت به کار می روند.

  • کندکننده کم حجم - یکپارچه شده با گیربکس های I-Shift و دستی، وجود مداوم گشتاور بالای ترمز حتی در حین تعویض دنده را فراهم می سازد. مجموع تأثیر ترمز با کندکننده به مدل موتور و تجهیزاتی نظیر EPG/VEB/VEB+ بستگی دارد.
  • کندکننده اصلی - با Powertronic یکپارچه شده است و دسترسی مداوم به گشتاور بالای ترمز را حتی در حین تعویض دنده فراهم می سازد. مجموع تأثیر ترمز با کندکننده به مدل موتور و تجهیزاتی نظیر EPG/VEB/VEB+ بستگی دارد.
_____________________________________________________________________________________________




مجموعه شاسی ها

Volvo FH را می توان متناسب با متنوع ترین كارهای حمل و نقل با شاسی در ارتفاع های مختلف، انواع سیستم تعلیق، سیستم ترمز و تجهیزات جانبی ساخت.

چهار ارتفاع مختلف شاسی برای كشنده ها وجود دارد:

  • فوق العاده کوتاه
  • کوتاه
  • متوسط
  • بلند

 

و سه ارتفاع برای اتاق های ثابت:

  • کوتاه
  • متوسط
  • بلند

 

شاسی فوق العاده کوتاه و کوتاه برای حمل و نقل فله در جاده های هموار با تعلیق بادی همه منظوره در نظر گرفته شده است. شاسی متوسط برای كامیون هایی مناسب است كه دارای اكسل های کوتاه جلو در تركیب با فنر تخت جلو یا تعلیق بادی جلو هستند. شاسی بلند برای كامیون هایی كه از آنها در محل ساخت و ساز یا برای حمل و نقل در جاده های ناهموار استفاده می شود و كامیون هایی كه دارای تعلیق فنری هستند، در نظر گرفته شده است.

_____________________________________________________________________________________________




ایمنی شاسی

LKS - در صورتی که کامیون از خط خارج شود، هشدار می دهد
LKS (پشتیبانی حرکت در خط) بر وضعیت کامیون در جاده نظارت می کند. در صورت انحراف ناخواسته از خط فعلی یا هنگام ورود به خط مخالف، این سیستم به راننده هشدار می دهد. اصلی ترین زمینه های کاربرد LKS، در عملیات های طولانی حمل و نقل در بزرگراه ها یعنی در زمان هایی است که کامیون با سرعت یکنواخت در محیط هایی با وضعیت تردد یکنواخت در حال حرکت است.

در زمانی که راننده در اثر خستگی یا از دست دادن تمرکز نمی تواند به حد کافی حواس خود را جمع کند، این سیستم به راننده کمک می کند. LKS در Volvo FH و Volvo FH16، به صورت گزینه قابل انتخاب وجود دارد.

کنترل فعال سرعت حرکت، فاصله را حفظ می کند
ACC (کنترل قابل تطبیق سرعت حرکت)، یک سیستم فعال کنترل سرعت حرکت است که باعث هماهنگی بی دردسر با جریان تردد و حفظ فاصله از وسیله نقلیه جلو می شود. این سیستم به روز شده است و در حال حاضر تأثیر ترمز بیشتری دارد.

با ACC، راننده می تواند یک فاصله زمانی تا وسیله نقلیه جلویی انتخاب کند. سپس سیستم ACC، از طریق عملکرد خودکار ساسات و ترمزها، این فاصله زمانی را حفظ می کند. سیستم نظارت بر فاصله ACC بر مبنای یک عملکرد راداری بسیار پیشرفته طراحی شده است.

ACC در Volvo FH، Volvo FH16 و Volvo FM به صورت گزینه قابل انتخاب وجود دارد.

ترمزهای سریع با کنترل الکترونیکی EBS
ترمزهای دیسکی EBS (سیستم ترمز با کنترل الکترونیکی)، امکان ترمز عالی و متعادل را همراه با سیستم دیسک مقاوم در برابر گرما و سرویس ساده، فراهم می کنند. مشخصه این ترمزها، تأثیر ترمز بالاست، در حالی که کنترل الکترونیکی موجب واکنش فوق العاده سریع در فاصله توقف کوتاه می شود. EBS در مجموعه برنامه های متوسط و بلند موجود است EBS متوسط (EBS استاندارد در Volvo FLو Volvo FE)، در حال حاضر در بازار اروپا به صورت استاندارد عرضه می شود.

ثابت سازی ترمزESP راننده را معذور می دارد
سیستم ثابت سازی ESP (برنامه الکترونیکی ثبات) با امکان توزیع دوباره نیروی ترمز بین چرخ های مختلف در صورت لزوم، ایمنی ترمز را افزایش می دهد.

ESP به صورت فعال کار می کند تا هر چرخ به صورت جداگانه ترمز کند. به عنوان مثال، این سیستم، سرعت بیش از حد کامیون در آستانه لغزش یا واژگون شدن آن را در سر پیچ ثبت می کند و یا حتی زمانی که تریلر علائم شروع یک حرکت مارپیچ در یک اقدام سریع اضطراری برای اجتناب از مانعی را نشان می دهد، سیستم آن را ثبت می کند. ESP در EBS بلند گنجانده شده است و برای نیم تریلرهای با نیروی محرکه 2×4، 2×6 و4×6 موجود است.

_____________________________________________________________________________________________

VOLVO FH

نکته های کوتاه:
وزن کامل:
تا 48 تن

موتورها:
400, 440, 480, 500, 520

کابین ها:
کابین مخصوص روز، کابین دارای جای خواب، Globetrotter، Globetrotter XL

[ نویسنده : T.I.R در 1388/07/3 و ساعت 03:52 ب.ظ مرتبط با مشخصات فنی کامیون های ولوو , | ارسال کن به | نظرات ]


امار سایت

 
 


آمار بازدیدها:
امروز:
دیروز:
مجموع:

 
اطلاعات سایت :
رانک:
 
مدیر سایت : مهدی آقازاده



نظرسنجی و اخبار و وضییت آب و هوای تبریز





 

لینکستان و بنر

قالب ساز
جزیره دانلود
ثبت دامنه و هاستینگ
وب سایت شخصی میلاد خسروی
یه سایت تفریحی خوب/ کلیک کنید
ابزار رایگان وبمسترها
تصویر واقعی شیطان
بهترین مرکز تکنولوژی و فناوری
لحظه ای درنگ
دانلود کده
**// خبرگزاری جنبش سبز آزادی خواه \\**
آپلود رایگان عکس
سایت های فیلتر شکن
آمار سایتتونو بالا ببرید
▓ ██ ►بیا 2حال کن◄ ██ ▓
جدیدترین مدل های لباس - آرایش و مو و عکس بازیگران
جوک. اس ام اس. اخبار مهم و مطالب جالب روز
جومونگ1و2 فقط 5000 تومان
ثبت سایت رایگان
اس ام اس خنده دار و باحال
در بیش از 1000 سایت دیده شوید
بهترین سایت دانلود نرم افزار
۩۞۩ بزرگترین شهر دانلود ۩۞۩

javahermarket

شناساگر سیستم کاربر و مهمان



Flash banner maker online
javahermarket
لینك باكس هوشمند
javahermarket