تبلیغات
|بزرگترین مرکز عکس کامیون های اروپا| - مشخصات فنی کامیون های ولوو -> VOLVO FH16 - Globetrotter XL (قسمت سوم)
'

بخش ها

 Euro Truck Simulator 2
شرکت های حمل و نقل
مشخصات فنی کامیون های ولوو
تانکر و بونکر
کانتینر
سواری
کامیون

مترجم و خبرنامه


برای با خبر شدن از به روز شدن وبلاگ در خبرنامه عضو شوید:





Powered by WebGozar


آرشیو

بهمن 1391
دی 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
دی 1389
آبان 1389
شهریور 1389
مرداد 1389
تیر 1389
اردیبهشت 1389
فروردین 1389
بهمن 1388

مطالب اخیر

Euro Truck Simulator 2 V1.3.1
عکس بازی شبیه ساز کامیون اروپا2 ( سری ششم ) : Euro Truck Simulator2
عکس بازی شبیه ساز کامیون اروپا2 ( سری پنجم) : Euro Truck Simulator2
عکس بازی شبیه ساز کامیون اروپا2 ( سری چهارم ) : Euro Truck Simulator2
عکس بازی شبیه ساز کامیون اروپا2 ( سری سوم ) : Euro Truck Simulator2
عکس بازی شبیه ساز کامیون اروپا2 ( سری دوم ) : Euro Truck Simulator2
عکس بازی شبیه ساز کامیون اروپا2 ( سری اول ) : Euro Truck Simulator2
عکس های جدید از کامیون اسکانیا: SCANIA R730
کامیون جدید اسکانیا: SCANIA R730
کامیون شرکت: E.Salomons
کامیون های شرکت: Kerbey Motors
کامیون های شرکت: P.Bjane Anderen
کامیون اسکانیا : 143M v8
عکس کامیون خودمون اسکانیا: SCANIA 112M
مشخصات فنی کامیون های ولوو -> VOLVO FH16 - Globetrotter XL (قسمت چهارم - قسمت آخر)

مشخصات فنی کامیون های ولوو -> VOLVO FH16 - Globetrotter XL (قسمت سوم)



برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب بروید...






تعلیق

تعلیق بادی
سیستم Volvo ECS (تعلیق دارای کنترل الکترونیکی) آسایش فوق العاده ای برای شما فراهم ساخته و از محموله شما محافظت می کند. این سیستم، به طور خودکار خود را تنظیم می کند تا کامیون در یک ارتفاع ثابت باقی بماند و بارهایی را که به طور یکنواخت توزیع نشده اند، جبران کند.

کنترل دستی ارتفاع، تنظیم ارتفاع سکوی بار را برای تناسب با ارتفاع سکوی تخلیه و بارگیری، آسان تر می کند. حتی می توان این سیستم را برای سکوهای بارگیری با ارتفاع های مختلف برنامه ریزی کرد.

ECS در دو نوع موجود است: تعلیق بادی همه جانبه برای همه چرخ های کامیون و تعلیق بادی فقط-عقب برای سیستم تعلیق عقب.

فنرهای تخت (فنرهای شمشی)
فنرهای تخت نوع پارابولیک یا نوع متعارف را می توان روی Volvo FH16 نصب کرد. فنرهای تخت متعارف برخی اوقات برای دستیابی به ثبات مناسب و هنگامی که وزن زیاد اکسل مورد انتظار است، در کامیون های مخصوص ساخت و ساز به کار می روند. از فنرهای تخت پارابولیك اغلب در تعلیق های اكسل جلو استفاده می شود و می توان آنها را با تعلیق عقب بادی، پارابولیك یا متعارف تركیب كرد.
_____________________________________________________________________________________________________



ترمزها

  • سیستم ترمز الکترونیکی (EBS) که با هوای فشرده دارای فنرهای بادی استاندارد عمل می کند
  • وسیله کمکی ترمز برای شرایط دلهره آور، فاصله توقف را کوتاه می کند
  • تنظیم خودکار نیروی ترمز بین کشنده و تریلر
  • دیسک ترمز با اتصال انعطاف پذیر برای دستیابی به عمر طولانی
  • برنامه الکترونیکی ثبات موجود در کشنده های 2×4، 2×6 و 4×6
  • گاورنر فشار گازهای خروجی، موجود به عنوان ترمز گازهای خروجی
  • کندکننده کم حجم با VEB+، تأثیر ترمزی در حدود 865 کیلووات ایجاد می کند

 

VEB+ تازه ابداع شده
ترمز موتور Volvo در حال حاضر، گام عظیمی به جلو برداشته است. VEB+ اختیاری که در حال عرضه روی D16 است، نمایانگر افزایش قابل توجهی در قدرت ترمز است. این ابداع، جدیدترین و مؤثرترین فناوری در زمینه ترمزهای کمکی است.

VEB+ بر پایه تعامل بین گاورنر فشار گازهای خروجی و VCB (ترمز تراکم Volvo) قرار دارد. حداکثر توان ترمز با VEB+ برابر با تقریباً 425 کیلووات با سرعت 2200 دور در دقیقه است.

گاورنر فشار گازهای خروجی به عنوان ترمز گازهای خروجی
EPG (گاورنر فشار گازهای خروجی) در خروجی گازهای خروجی توربوشارژر قرار دارد. EPG در D16 با یک دریچه روشن-خاموش که ظرفیت ترمز را کنترل می کند، ترکیب شده است. در زمان ترمز موتور، EPG جریان گازهای خروجی را محدود می کند و به این ترتیب از عقب به پیستون ها فشار وارد می آید.

حداکثر تأثیر ترمز با EPG در حدود 230 کیلووات با سرعت 2200 دور در دقیقه است.

ترمزهای کندکننده کم حجم در زمان تعویض دنده
کندکننده کم حجم RET-TH، یک کندکننده هیدرولیک نصب شده روی گیربکس است که مکمل کارآمدی برای سیستم ترمز استاندارد وسیله نقلیه به شمار می رود. این کندکننده علاوه بر I-Shift با اکثر گیربکس های دستی سازگار است. از آنجایی که کندکننده به میل گاردان متصل است، می توان از تأثیر ترمز در هنگام تعویض دنده نیز بهره گرفت.
RET-TH به همراه جدیدترین نسل I-Shift، ظرفیت ترمز فوق العاده بالایی ایجاد می کند.

حداکثر تأثیر ترمز با کندکننده کم حجم به همراه EPG حدود 670 کیلووات، و با VEB+ حدود 865 کیلووات است.

_____________________________________________________________________________________________________

مجموعه های شاسی

Volvo FH16 می تواند متناسب با متنوع ترین كارهای حمل و نقل ساخته شود. شاسی با ارتفاع های مختلف و با انواع متنوع سیستم تعلیق، سیستم ترمز و تجهیزات جانبی موجود است.

سه ارتفاع مختلف شاسی برای كشنده ها و اتاق های ثابت وجود دارد:

  • کوتاه
  • متوسط
  • بلند

 

شاسی کوتاه به همراه تعلیق بادی همه جانبه برای حمل و نقل فله در جاده های هموار در نظر گرفته شده است. ارتفاع متوسط برای كامیون هایی مناسب است كه دارای اكسل های کوتاه جلو در تركیب با فنر تخت جلو یا تعلیق بادی جلو هستند. ارتفاع زیاد برای کامیون هایی که در کارهای ساخت و ساز سنگین استفاده می شوند و همینطور برای کامیون های دارای فنر تخت در نظر گرفته شده است.
_____________________________________________________________________________________________________



ایمنی شاسی

LKS - در صورتی که کامیون از خط خارج شود، هشدار می دهد
LKS (پشتیبانی حرکت در خط) بر وضعیت کامیون در جاده نظارت می کند. در صورت انحراف ناخواسته از خط فعلی یا هنگام ورود به خط مخالف، این سیستم به راننده هشدار می دهد. اصلی ترین زمینه های کاربرد LKS، در عملیات های طولانی حمل و نقل در بزرگراه ها یعنی در زمان هایی است که کامیون با سرعت یکنواخت در شرایطی با وضعیت تردد یکنواخت در حال حرکت است.

در زمانی که راننده در اثر خستگی یا اذیت شدن نمی تواند به حد کافی حواس خود را جمع کند، این سیستم به راننده کمک می کند. LKS در Volvo FH و Volvo FH16، به صورت گزینه قابل انتخاب وجود دارد.

کنترل فعال سرعت حرکت، فاصله را حفظ می کند
ACC (کنترل قابل تطبیق سرعت حرکت)، یک سیستم فعال کنترل سرعت حرکت است که باعث هماهنگی بی دردسر با جریان تردد و حفظ فاصله از وسیله نقلیه جلو می شود. این سیستم به روز شده است و در حال حاضر تأثیر ترمز بیشتری دارد.

با ACC، راننده می تواند یک فاصله زمانی تا وسیله نقلیه جلویی انتخاب کند. سپس سیستم ACC، از طریق عملکرد خودکار ساسات و ترمزها، این فاصله زمانی را حفظ می کند. سیستم نظارت بر فاصله ACC بر مبنای یک عملکرد راداری بسیار پیشرفته طراحی شده است.

ACC در Volvo FH، Volvo FH16 و Volvo FM به صورت گزینه قابل انتخاب وجود دارد.

ترمزهای سریع با کنترل الکترونیکی EBS
ترمزهای دیسکی EBS (سیستم ترمز با کنترل الکترونیکی)، امکان ترمز عالی و متعادل را همراه با سیستم دیسک مقاوم در برابر گرما و سرویس ساده، فراهم می کنند. مشخصه این ترمزها، تأثیر ترمز بالاست، در حالی که کنترل الکترونیکی موجب واکنش فوق العاده سریع در فاصله توقف کوتاه می شود. EBS در مجموعه برنامه های متوسط و بلند موجود است EBS متوسط (EBS استاندارد در Volvo FLو Volvo FE)، در حال حاضر در بازار اروپا به صورت استاندارد عرضه می شود.

ثابت سازی ترمزESP راننده را معذور می دارد
سیستم ثابت سازی ESP (برنامه الکترونیکی ثبات) با امکان توزیع دوباره نیروی ترمز بین چرخ های مختلف در صورت لزوم، ایمنی ترمز را افزایش می دهد.

ESP به صورت فعال کار می کند تا هر چرخ به صورت جداگانه ترمز کند. به عنوان مثال، این سیستم، سرعت بیش از حد کامیون در آستانه لغزش یا واژگون شدن آن را در سر پیچ ثبت می کند و یا حتی زمانی که تریلر علائم شروع یک حرکت مارپیچ در یک اقدام سریع اضطراری برای اجتناب از مانعی را نشان می دهد، سیستم آن را ثبت می کند. ESP در EBS بلند گنجانده شده است و برای نیم تریلرهای با نیروی محرکه 2×4، 2×6 و4×6 موجود است.
_____________________________________________________________________________________________________



کابین های دوستدار محیط زیست

استفاده مکرر از کامیون
در حدود 95% از یک کامیون Volvo قابل بازیافت است. و در حدود یک سوم از کامیون های ما از مواد بازیافتی ساخته شده اند (33% وزن کامیون). تمام قطعات پلاستیکی با وزن بیش از 50 گرم برای شناسایی آسان دارای برچسب هستند. کتابچه های اوراق سازی برای اغلب مدل ها موجود است و برای تکمیل کار، ما با شرکای محلی توافق نامه هایی به امضاء می رسانیم تا تضمین شود که کمترین حد ممکن از یک کامیون Volvo به عنوان زباله دورانداخته می شود.
_____________________________________________________________________________________________________

VOLVO FH16

نکته های کوتاه

وزن کل:
تا 100 تن
موتور:
D16E
: 540، 580، 660 اسب بخار
D16C: 550 و 610 اسب بخار
کابین ها:
کابین دارای جای خواب، گلوبتراتر (Globetrotter)، گلوبتراتر ایکس ال (Globetrotter XL)

[ نویسنده : T.I.R در 1388/08/25 و ساعت 10:29 ب.ظ مرتبط با کامیون , | ارسال کن به | نظرات ]


امار سایت

 
 


آمار بازدیدها:
امروز:
دیروز:
مجموع:

 
اطلاعات سایت :
رانک:
 
مدیر سایت : مهدی آقازاده



نظرسنجی و اخبار و وضییت آب و هوای تبریز





 

لینکستان و بنر

قالب ساز
جزیره دانلود
ثبت دامنه و هاستینگ
وب سایت شخصی میلاد خسروی
یه سایت تفریحی خوب/ کلیک کنید
ابزار رایگان وبمسترها
تصویر واقعی شیطان
بهترین مرکز تکنولوژی و فناوری
لحظه ای درنگ
دانلود کده
**// خبرگزاری جنبش سبز آزادی خواه \\**
آپلود رایگان عکس
سایت های فیلتر شکن
آمار سایتتونو بالا ببرید
▓ ██ ►بیا 2حال کن◄ ██ ▓
جدیدترین مدل های لباس - آرایش و مو و عکس بازیگران
جوک. اس ام اس. اخبار مهم و مطالب جالب روز
جومونگ1و2 فقط 5000 تومان
ثبت سایت رایگان
اس ام اس خنده دار و باحال
در بیش از 1000 سایت دیده شوید
بهترین سایت دانلود نرم افزار
۩۞۩ بزرگترین شهر دانلود ۩۞۩

javahermarket

شناساگر سیستم کاربر و مهمان



Flash banner maker online
javahermarket
لینك باكس هوشمند
javahermarket